FAQ від Імекс Солушнс

Чим регулюються авіаперевезення?

Міжнародні вантажні авіаперевезення регулюються:

  1. Міжнародні правила вантажних авіаперевезень.

  2. Законами країни, із території якої здійснюється перевезення (Повітряний кодекс України).

  3. Законами країни, на територію якої перевозиться вантаж.

  4. Внутрішніми правилами та регламентами компанії-перевізника.

 

Скільки коштують авіаперевезення вантажу?

Вартість авіаперевезення залежить від цілого ряду факторів:

  1. Ваги (фактичного та об’ємного) та характеристик товару.

  2. Тип літака, що здійснює перевезення.

  3. Відстань, на яку потрібно перевезти вантаж.

  4. Ціни на паливну надбавку.

  5. Додаткові збори за безпеку.

 
Чи потрібна ліцензія на авіаперевезення?
Авіаперевезення вантажів підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з українським законодавством.
 
 
Яка ціна на розмитнення авто в Україні?

Як розраховується розмитнення авто в Україні? Ціна розраховується на підставі наступних факторів:

  1. вартість автомобіля;

  2. вік та пробіг авто;

  3. тип та об’єм двигуна.

У вартість включені податки (акциз, митний збір та ПДВ) та обов’язкові платежі (до Пенсійного фонду, транспортний податок та плата за реєстрацію).

 
Навіщо потрібно розмитнення авто?
Розмитнення авто – процес легалізації транспортного засобу в Україні. Необхідне для безперешкодного використання автомобіля на території країни, постановки на державний облік або подальшого продажу.
 
Скільки часу займає розмитнення авто в Україні?
Розмитнення авто в Україні займає до трьох робочих днів і залежить від завантаженості митниці.
 
Скільки коштуватиме розмитнення авто з Німеччини?

Відповідь на питання, скільки коштує розмитнення авто з Німеччини, залежить від врахування наступних факторів:

  1. типу, об’єму двигуна;

  2. ринкової вартості автомобіля;

  3. кількості років автомобіля;

  4. наявності у власника пільг.

Для автомобілів, що ввозяться з ЄС, встановлено 4,5% ставку митних зборів. За наявності електродвигуна власник не сплачує ПДВ. Учасники бойових дій мають пільги під час ввезення транспортних засобів.

 
Навіщо потрібне електронне декларування на митниці на кордоні?

Багато країн використовують електронне декларування. Україна не є винятком.

Переваги електронного декларування для держави:

  1. зниження навантаження на митницю від зменшення часу простою на ній транспортних засобів;

  2. оптимізації документообігу;

  3. зменшення корупційної складової процесу проходження митного контролю.

Переваги електронного декларування для власника вантажу:

  1. економія часу та коштів на процес митного оформлення;

  2. прискорення процедури проходження товарів через кордон;

  3. можливість відстеження всі етапи переміщення вантажу в режимі онлайн на комп’ютері в офісі.

 
Як відбувається електронне митне декларування вантажів в Україні?

Електронне митне декларування відбувається у кілька етапів:

  1. збір необхідних для декларування документів;

  2. підготовка електронної декларації із використанням спеціального програмного забезпечення;

  3. надсилання електронної декларації на розгляд митних органів;

  4. присвоєння документу індивідуального номера та реєстрація інформації про нього у Державній митній службі.

Якщо електронна декларація на товари заповнена правильно і не містить помилок, власник сплатив усі необхідні збори та виконав умови нетарифного регулювання, рішення про пропуск товару через митний кордон приймається протягом чотирьох робочих днів.

 
Що таке електронне декларування товарів?
Відповідно до статті 257 Митного кодексу, електронне декларування — це подання до митних органів електронної митної декларації з цифровим підписом декларантом або його уповноваженою особою.
 
Порядок митного оформлення експорту

Процедура експорту товару проходить у кілька етапів:

  1. власник або його довірена особа передає вантаж, що експортується, для митного огляду;

  2. власник або його довірена особа подає декларацію та інші необхідні документи;

  3. представники митниці перевіряють допустимість вивезення цієї категорії товару за межі території України та проводять фізичний огляд вантажу;

  4. експортер сплачує мито.

 
Які документи необхідні для експорту товару з України

Відповідаючи на запитання, які документи необхідні для експорту товару з України, фахівці називають два списки:

  1. основний – документи, які надають всі, хто займається експортом (підтвердження права власності на товар, експортна декларація, декларація вартості тощо);

  2. додатковий – документи, що вимагаються митними органами залежно від специфіки товару, що вивозиться (сертифікати безпеки, паспорта, ліцензії тощо).

 
Як відбувається митне оформлення експорту товарів?
Відповідно до статті 247 “Митного кодексу України”, цілодобове митне оформлення (експорт) відбувається у пункті пропуску через державну митницю або протягом робочого дня за місцем знаходження відповідних підрозділів митних органів.
 
Замитнення товару – що це?
Замитнення товару на експорт – назва, якою позначають процес митного оформлення. Протилежне поняття – «розмитнення» – декларування на митниці імпортованого товару.
 
Процедура митного оформлення імпорту

Митне оформлення складається з кількох послідовних етапів:

  1. Акредитація підприємства на митниці.
  2. Визначення коду УКТ ЗЕД товару, що імпортується.
  3. Підготовка пакета документів.
  4. Наповнення митної декларації.
  5. Оплата податків, мит та зборів.
 
Які документи необхідні для митного оформлення імпорту в Україні?

Для митного оформлення імпорту треба надати:

  1. зовнішньоекономічний договір,
  2. рахунок-фактура (інвойс),
  3. транспортні документи,
  4. пакувальний лист,
  5. сертифікат походження товару.

Крім того, митний інспектор може запросити додаткові документи, залежно від коду УКТ ЗЕД.

 
Як відбувається розмитнення товару в Україні?
Для розмитнення товару заповнюється митна декларація та сплачуються мита, податки та акцизні збори. Розмір оплат та перелік необхідних дозволів визначається законодавством України.
 
Митне оформлення вантажів – що це?
Будь-який товар, що ввозиться на територію України, має пройти митне оформлення. Для цього треба визначити код УКТ ЗЕД імпортованого товару, підготувати відповідні дозвільні документи згідно з кодом, заповнити митну декларацію та сплатити необхідні мита, збори та податки. Після цього імпортний товар випускається в обіг на території України.
 
Яка вартість митного очищення?
Сума митних платежів розраховується, виходячи із вартості вантажу за контрактом, а також визначених законодавством України митних та немитних платежів за кожним кодом УКТ ЗЕД.
 
Які документи необхідні для оформлення митного очищення вантажів?
Для митного декларування необхідно надати рахунок-фактуру із зазначеними найменуваннями та вартістю вантажу. Крім рахунку-фактури склад комплекту документів залежить від коду УКТ ЗЕД та визначеними для цієї групи товару нормами тарифного та нетарифного регулювання.
 
Як відбувається процес митного очищення в Україні?
Процес митного очищення складається з кількох етапів: вибір митного режиму, визначення коду УКТ ЗЕД, підготовка пакета дозвільних документів, процедура декларування, оплата необхідних зборів та мит, випуск товару у вільний обіг.
 
Хто надає послуги з митного очищення вантажів?
Послуги з митного очищення надаються митними брокерами. Досвідчені фахівці ImEx Solutions допоможуть пройти процедуру оформлення вантажу швидко та без додаткових витрат.
 
Що таке митне очищення?
Митне очищення, яке також називають митним оформленням або розмитненням, — це процедура оформлення та оцінки вантажу при переміщенні через кордон України, а також оплата всіх мит, податків та зборів, передбачених законодавством України.
 
Скільки коштує акредитація на митниці?
  1. Оформлення первинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.
  2. Оформлення вторинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.
 
Як перевірити акредитацію на митниці?
Перевірити дані про акредитацію можна у «Єдиному вікні для міжнародної торгівлі» на веб-порталі Державної митної служби України. У меню «Реєстри та публічна інформація» знаходиться сторінка «Особи, які здійснюють операції з товарами». На цій сторінці можна вести пошук у митному реєстрі за такими полями: Назва, Обліковий номер, Податковий номер або номер паспорта.
 
Які документи необхідні для акредитації на митниці?
  1. заповнена заява про взяття на облік особи-резидента, яка під час провадження своєї діяльності є учасником відносин, що регулюються законодавством України у митній справі;
  2. довіреність або договір, якщо заява подається посередником;
  3. посвідчення особи.
 
Що таке акредитація на митниці?
Акредитація – це реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця на митниці. Після реєстрації підприємець отримує картку акредитації, у якій зазначено обліковий номер ЗЕД.