Loading...
Акредитація на митниці2021-12-23T15:37:47+02:00
Imex Solutions » Послуги » Митно-брокерські послуги » Акредитація на митниці

Для початку зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємство має пройти акредитацію на митниці. Процедура акредитації та ведення обліку суб’єктів ЗЕД визначається «Порядком обліку осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України у митній справі», затвердженим Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 15.06.2015.

Хто може займатися зовнішньоекономічною діяльністю в Україні

Будь-яке підприємство чи фізична особа – підприємець мають право займатися зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД). Для того щоб здійснювати експорт та імпорт товарів та послуг, потрібно:

  • пройти державну реєстрацію юридичної чи фізичної особи – підприємця;
  • внести до статуту підприємства пункт про зовнішньоекономічну діяльність;
  • зареєструватися у податковій службі;
  • відкрити гривневий чи валютний рахунок;
  • пройти акредитацію на митниці.

Що таке акредитація?

Акредитація – це реєстрація юридичних та фізичних осіб – підприємців (ФОП) на митниці, внаслідок якої підприємство отримує картку обліку ЗЕД та заноситься до централізованого митного реєстру єдиної автоматизованої інформаційної системи (ЄАІС). Акредитація відбувається згідно з «Порядком обліку осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України у митній справі».

Обліковий номер ЗЕД, внесений до картки акредитації, діє на всій митній території України, такий же номер не може бути присвоєний іншому суб’єкту ЗЕД, при цьому одне підприємство може мати лише один обліковий номер.

Підприємство проходить акредитацію один раз, але у разі зміни будь-яких даних (юридична адреса, розрахункові рахунки, інформація про відповідальних працівників тощо), до карти акредитації вносяться зміни.

Акредитація анулюється автоматично після отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та цивільних формувань щодо припинення діяльності підприємства або після письмової заяви суб’єкта підприємницької діяльності.

Обліковий номер можна отримати в будь-якому митному органі, але найчастіше процедура відбувається за місцем реєстрації підприємства.

Як відбувається акредитація?

Для акредитації необхідно надати оригінали та засвідчені копії документів згідно з переліком, зазначеним у Наказі Міністерства фінансів України № 552 від 15.06.2015. Разом із документами подається заповнена картка акредитації та її електронна копія.

Способи подання документів до митного органу

  • при особистому зверненні підприємця, його представника чи митного брокера, який діє згідно з договором між ним та підприємцем;
  • надсилання паперових копій документів поштою;
  • надсилання електронних копій документів до ЄАІС засобами електронного зв’язку;
  • внесення даних до «Єдиного вікна для міжнародної торгівлі» на офіційному веб-сайті.

Зазвичай процес реєстрації починається наступного дня після подачі документів та займає близько доби.

У яких випадках заяву можуть не прийняти?

Заява повертається на доопрацювання у таких випадках:

  • подано з порушенням вимог щодо його заповнення;
  • до нього внесено недостовірні дані;
  • відомості у заяві не відповідають даним з Єдиного державного реєстру реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • митний брокер не внесений до централізованого реєстру ЄАІС.

У такому разі підприємець може звернутися до митного органу повторно.

Відмову в реєстрації отримують підприємства, які вже внесені до митного реєстру, а також ті, про які є дані у Єдиному державному реєстрі щодо припинення підприємницької діяльності.

Перелік документів для реєстрації

  • заповнена заява про взяття на облік особи-резидента, яка під час провадження своєї діяльності є учасником відносин, що регулюються законодавством України у митній справі;
  • довіреність або договір, якщо заява подається посередником;
  • посвідчення особи.

Вартість послуг

Фахівці Imex Solutions допоможуть пройти процедуру реєстрації у митних органах швидко та без затримок.

Послуги з проведення реєстрації у митних органах:

  • Оформлення первинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.
  • Оформлення вторинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.

Відповіді на поширені питання

Що таке акредитація на митниці?2021-12-17T14:12:43+02:00

Акредитація – це реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця на митниці. Після реєстрації підприємець отримує картку акредитації, у якій зазначено обліковий номер ЗЕД.

Які документи необхідні для акредитації на митниці?2021-12-17T14:12:10+02:00
  • заповнена заява про взяття на облік особи-резидента, яка під час провадження своєї діяльності є учасником відносин, що регулюються законодавством України у митній справі;
  • довіреність або договір, якщо заява подається посередником;
  • посвідчення особи.
Як перевірити акредитацію на митниці?2021-12-17T16:23:11+02:00

Перевірити дані про акредитацію можна у «Єдиному вікні для міжнародної торгівлі» на веб-порталі Державної митної служби України. У меню «Реєстри та публічна інформація» знаходиться сторінка «Особи, які здійснюють операції з товарами». На цій сторінці можна вести пошук у митному реєстрі за такими полями: Назва, Обліковий номер, Податковий номер або номер паспорта.

Скільки коштує акредитація на митниці?2021-12-17T15:07:18+02:00

Оформлення первинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.
Оформлення вторинної акредитації на митниці (за умови надання замовником повного комплекту документів) — 1000 грн.

Отримуйте задоволення від швидкого розмитнення!

Якість. Швидкість. Низька ціна.

Отримати консультацію!
Go to Top